Інформація щодо зарахування дітей до перших класів!
Інформація
ЩОДО ЗАРАХУВАННЯ ДІТЕЙ ДО ПЕРШИХ КЛАСІВ ЗЗСО
"Авангардівська гімназія'' Авангардівської селищної ради на 2023-2024 навчальний рік.
Шановні батьки майбутніх першокласників!
З 2 травня 2023 року починається прийом документів та заяв для зарахування учнів до перших класів! Заяви можна подавати особисто секретарю , або присилати сканкопії заяви і документів на електронну пошту закладу
gimnaziia.avangard@gmail.com
Етапи організаційних заходів:
З 2 по 31 травня 2023 року здійснюється прийом документів та зарахування дітей, які проживають на території обслуговування, закріпленій за закладом.
З 1 червня 2023 року по 15 червня 2023 року прийом документів та зарахування дітей на вільні місця, які залишились після прийому дітей з мікрорайону ( при наявності вільних місць).
ЯКІ ДОКУМЕНТИ І КОЛИ МАЮТЬ ПОДАВАТИ БАТЬКИ:
Першочергово, у першу хвилю, зараховуються до 1 класу діти, які мають право першочергового зарахування.
Підстави для першочергового зарахування можуть бути такі:
- дитина проживає на території обслуговування закладу освіти, і це підтверджується одним із необхідних документами (які саме документи можуть бути надані — нижче) :
- центральна частина смт Авангард;
- вул. Базова: № 24, № 24/1;
- територія житлового масиву №2 (району Бойня) смт Авангард;
- територія житлового масиву «Добрий» смт Авангард;
- діти, які є рідними (усиновленими) братами та сестрами дітей, які вже здобувають освіту в ЗЗСО "Авангардівська гімназія";
- діти співробітників ЗЗСО "Авангардівська гімназія".
Якщо у школі залишаються вільні місця, після першої хвилі, за результатами жеребкування, зараховуються визначені діти, які не проживають на території обслуговування цього закладу.
Для того, щоб дитину зарахували до першого класу, один із батьків до 31 травня має особисто подати керівнику закладу, який обслуговує територію проживання дитини, заяву про зарахування. Разом із собою потрібно мати такі документи:
- паспорт або інший документ, який посвідчує особу заявника (одного з батьків, або осіб, які їх замінюють);
- копію та оригінал свідоцтва про народження дитини або документ, що посвідчує її особу;
- оригінал або копію медичної довідки за формою №086-1/о;
- документ, який підтверджує місце проживання дитини або батьків (п. 8 Постанови Кабінету Міністрів України від 13 вересня 2017 р. № 684 «Про затвердження Порядку ведення обліку дітей дошкільного, шкільного віку та учнів»). Цей документ подається, якщо дитина претендує на зарахування в заклад, що обслуговує її територію проживання. Якщо дитина претендує на вільні місця, у такому документі потреби немає.
Документи що підтверджують місце проживання:
- паспорт громадянина України ( тимчасове посвідчення громадянина України, посвідка на постійне місце проживання, посвідка на тимчасове проживання, посвідчення біженця, посвідчення особи, якій надано тимчасовий захист , довідка про звернення за захистом в Україні);
- витяг про місце проживання/перебування дитини або одного із батьків;
- довідка про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи.
До 31 травня батьки можуть подати будь-яку кількість заяв до інших закладів освіти, не на території обслуговування, щоб претендувати на зарахування на вільні місця. Кількість таких закладів не обмежується.
Якщо заклад освіти, до якого дитина може бути зарахована на вільне місце, і заклад освіти, на території обслуговування якого проживає ця дитина, розташовані в межах одного населеного пункту, до необхідних документів додається також довідка закладу освіти, на території обслуговування якого проживає дитина, про її відрахування з цього закладу чи незарахування до нього.
Якщо батьки надавали копії усіх цих документів — до видання наказу про зарахування вони мають подати оригінали (крім оригіналу свідоцтва про народження) (пункт 4, розділ I та пункт 1, глава 1, розділ ІІ Порядку).
Крім зазначених вище документів до гімназії просимо надати:
-картка профілактичних щеплень (форма 063-1)
-Зошит чистий на 18-23 аркуші - 1 шт.
-ксерокопія паспорта одного з батьків;
-2 фотографії дитини 3х4;
Контактний телефон, Viber : (048) 797- 23- 74, 068 366 13 13 - Марина
Телефонувати: з 10.00 до 15.00 год.
УВАГА!
ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ МІСЦЯ ПРОЖИВАННЯ ДИТИНИ:
Документи, які підтверджують місце проживання дитини або батьків, визначаються пунктом 8 Постанови Кабінету Міністрів України від 13 вересня 2017 р. № 684 «Про затвердження Порядку ведення обліку дітей дошкільного, шкільного віку та учнів».
Щоб підтвердити інформацію про місце проживання дитини, батьками, які подають заяву, або особами, що їх замінюють, надається один із таких документів (на вибір батьків):
- паспорт громадянина України (тимчасове посвідчення громадянина України, посвідка на постійне проживання, посвідка на тимчасове проживання, посвідчення біженця, посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту, посвідчення особи, якій надано тимчасовий захист, довідка про звернення за захистом в Україні) одного з батьків дитини чи законних представників;
- довідка про реєстрацію місця проживання дитини або одного з її батьків чи законних представників;
- довідка про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи;
- документ, що засвідчує право власності на відповідне житло (свідоцтво про право власності, витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, договір купівлі-продажу житла тощо);
- рішення суду, яке набрало законної сили, про надання особі права на вселення до житлового приміщення, визнання за особою права користування житловим приміщенням або права власності на нього, права на реєстрацію місця проживання;
- документ, що засвідчує право користування житлом (договір найму/піднайму/оренди тощо), укладений між фізичними особами чи між юридичною і фізичною особами, зокрема щодо користування кімнатою в гуртожитку;
- довідка про проходження служби у військовій частині;
- інший офіційний документ, що містить інформацію про місце проживання дитини та/або одного з її батьків чи законних представників.
Усі ці документи мають відповідати певним формам, з якими можна ознайомитися у тому ж таки пункті 8 Постанови № 684.