Про розгляд звернень громадян
КОНСУЛЬТУВАННЯ та
РОЗГЛЯД ЗВЕРНЕНЬ ГРОМАДЯН
ЯКІ ПИТАННЯ МОЖУТЬ БУТИ РОЗГЛЯНУТІ?
- Забезпечення якості освіти та освітньої діяльності (інструменти, процедури та заходи забезпечення і підвищення якості освіти)
- Дотримання закладами освіти вимог законодавства України про освіту
- Дотримання прав учасників освітнього процесу (учнів, педагогічних працівники, інших працівники закладу освіти, батьків учнів)
ЯКІ КАНАЛИ КОМУНІКАЦІЇ?
Письмове звернення на електронну пошту: odesa@sqe.gov.ua або sqe.odesa@gmail.com
Письмове звернення на поштову адресу: 65045, м. Одеса, вул. Новосельського, 86
Усне звернення на «гарячу лінію» та запис на особистий прийом керівника управління Служби: +38(048)722-11-55 або +38(095)111-93-10
Заповнення GOOGLE-форми за посиланням чи QR-кодом
ЗВЕРТАЄМО УВАГУ!
Відповідно до Закону України «Про звернення громадян»:
стаття 5 – в зверненні має бути зазначено ПІБ, місце проживання заявника, викладено суть порушеного питання, дата та підпис, а в електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку.
стаття 8 – письмове звернення без зазначення місця проживання, не підписане автором, з якого неможливо встановити авторство, розгляду не підлягає.
стаття 20 - звернення розглядаються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, - не пізніше п'ятнадцяти днів від дня їх отримання.
Лист ОУО про розгляд звернень громадян